Pluggdag!!

Gårdagen var en hemsk dag. Skulle egentligen ha pluggat järnet efter skolan men va visst inte min dag... Kan inte fatta varför jag får en dålig dag när jag är som mest taggad och som mest behöver må bra... tentan i fysiologi är på lördag och jag måste, verkligen MÅSTE klara den!! Blir så arg när en hel dag går åt till att må dåligt. Förlorade massa dyrbar tid, till att bara göra ingenting.
Men idag känns det bättre. Morgonen kuunde väl ha börjat lite bättre, men kunde plugga lite iaf. Sen iväg till skolan för att ha seminarium och stå och prata om Cvitaminets effekter mot förkylning. Var inte så värst pepp på att stå inför klassen och prata, hade helst velat vara hemma, men va obligatorisk så blev så illa tvungen att bege mig dit, men känns bra nu i efterhand att jag åkte.
Pluggade på vägen dit och drog in en snabbis på nordstan för att se hur det gick för thomas på hemvägen. Han har sålt en hel del idag så är riktigt stolt=)
Väl hemma satte jag mig direkt i fotöljen och började läsa, hann igenom dom kompendium som jag hade tänkt.
Sitter och äter god potatis- och purjolöksoppa nu med mitt hembakade bröd *mumma* =)
Hade egentligen tänkt dra in till stan och köra ett dansaerobicpass, men känner att plugget går före denna veckan. Men funken imorgon vill jag verkligen inte missa=)
Galen som jag är följer jag Hell´s kitchen=P Finalen går när som så vill inte missa det. Efter breaket är det bara att fortsätta plugga... Inte mkt kvar nu och inte långt kvar tills dom hemska tentorna är öööver!!! Längtar såå!!!


PussKrams så länge/m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0