En ledig måndag. hrm...

Man brukar säga att man avskyr måndagarna på grund av att man kanske ska jobba eller att skolan börjar efter en helg ledigt.
Idag är jag ledig!! men jag avskyr ändå denna måndagen>/ Detta för att hela dagen går åt till att plugga... visst, får skylla mig själv för har haft sen i fredags på mig, men jag har inte läst så mycket dom andra dagarna. Trodde jag hade kommit in i någon pluggperiod, att jag vill få allt klart så fort som möjligt så jag slipper tänka på det sen, men så var tydligen inte fallet... Jag gör verkligen allt i sista stund och då blir det stressigt vilket gör att det jag gör inte blir ordentligt gjort. Kan inte fatta varför jag aldrig lär mig. Jag vill ju kunna göra allt i lugn och ro och ha gott om tid på mig, men jag verkar fatta trögt.
Känner mig som en fågel som flyger in i samma fönster hela tiden bara för att man tror att det är någon annan fågel där fast det bara är ens egen spegelbild. Man kan höra dom smälla i fönstret tusen gånger men dom slutar inte. Och när det väl blir tyst så är det för att dom ligger avsvimmade på backen...
Jag vill liksom fatta innan jag ligger på backen helt medvetslös av all stress. hrm. måste lära mig. och det Nu!!!

Så inget mer skrivande för mig nu inte... Ska jag be thomas spika fast mig i stolen, spänna upp ögonen med tandpetare och klistra fast boken i min hand, tror att jag kanske klarar av att plugga lite då i alla fall;)


PussKrams/m.


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Ok, jag lovar att göra detta gumman min! Allt för dig min prinsessa! Kyssar

2009-02-16 @ 13:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0