Smått & gott

1. Igår fick vi otippat ett helt nytt kylskåp=) Jag va inne på kontoret och sa att det läckte lite från kylskåpet och att det inte kändes som att det slöt tätt. + att jag bad dom att kolla upp spisplattorna då dom va jättesega att värma upp och lite glappa. Killarna kom 07.30 dagen efter och kollade upp allt. Och det hela slutade med ett nytt kylskåp och inom kort nya spisplattor!!

2. Ikväll skulle vi egentligen ha hälsat på Thomas jobbarkompisar som bor här i området. Eller från början skulle dom egentligen kommit hit så när jag kom hem från jobbet började jag fixa... På en och en halv timme så handlade jag, städade, duschade och fixade iordning i lägenheten såg bra ut. Sen sa det stopp... Magont till tusen... magkatarr. hrm. inget kul alls=( så blev att ringa och säga att vi inte kunde komma=( för är lite svårt när man knappt kan stå upp=/ Thomas lillasyster kommer iaf hit snart. Hon har varit barnvakt och ska sova här hos oss inatt. Ska bli så kul att träffas för var ett tag sedan!

3. Imorgon är det först jobb 9:30-17:30. Sen hem och duscha och fixa så allt ser perfekt ut för vid 19:00 kommer kusinerna från söder. Lite skåneprat i lägenheten ska bli så mysigt så=) Lördagen är bokad för shopping, sen får vi se=)

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta det lugnt innan hanna kommer!


PussKrams/m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0