Lugnet...

Det är hemma hos mamma och pappa på landet!
Finns inget lugnare ställe för mig just nu.
Så fort vi åkte genom dalen kände jag hur lugnet spred sig i hela kroppen, en riktigt måbrakänsla=)

Kom hit i söndags och ska vara här tills på torsdag så blir en lång härlig tid att ladda upp batterierna på!
Har redan hunnit med massa härliga promenader, insupning av alla helt fantastiska vårdofter av blommor, skog, gräs, och landet=) Var så varmt nu ikväll så blev grillning, med solnedgången som utsikt - Det är feeling det;)

Min älskade mamma lyckades få till en väldigt djup kommentar när vi grillade:
"Egentligen har ingen i sverige blivit begravd.
Men dom som blivit begravda var ju ändå döda?!"

hmm, en riktig funderare där... ;)

På torsdagkväll åker vi till stockholm för att vara med på jesusmanifestationen som är på lördag. Ska också försöka hinna med lite shopping, promenaden i solna, umgås med mormor o morfar, solnacentrum, hälsa på gammelfaster o gammelfarbror, brödbak till ett skolarbete och så klart en date med sofia, underbaringen till kusin;)

Är tyvärr inte heelt ledig, en hel del skolarbeten lyckades förfölja mig ändå hit. hrm...
Men är inte så jobbiga grejer; en hygienrapport, faktaletande om nypon, en uppsats om den goda drycken te=) och så lite diagramritand med mera med mera. men som sagt, ser det inte allt för slitsamt=)

Känner för att lägga ut lite bilder och hittade en mapp med massa bilder på (nästan hela) familjen från en tripp till Visingsö när mamma fyllde 50 förra sommaren. Dom kommer här:

  



  








Nu väntar sängen i mitt gamla flickrum=)

Sov så gott!!


PussKrams/m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0