*med ett stort leende*

Som ni vet har vi varit igång med att söka massa lägenheter...

Vi har haft tre stycken i luften. Alla tre med samma planlösning:



Den första fick vi inte...

Den andra fick vi inte...

Den tredje FICK VI!!!!!

Och det var den som vi helst av allt ville ha=)

Det som skiljer denna med dom andra två är att detta hus är ett av dom sista så det gränsar till ett skogsområde. Lägenheten ligger även i slutet av huset. Ingången är en trappa upp. Eftersom lägenheten ligger på en kulle så är det marknivå på andra sidan, så vi får en liten egen gräsmatta!! Lyx=)

Har redan börjat spåna på färger och tapeter=) detta ska bli såå kul!!!
Ni kommer garanterat få va med och säga vad ni tycker om olika tapeter=)
 



Nu ska jag städa, för ska ha (nästan alla) svägerskorna hos mig på lite god mat och mys nu ikväll!!!







Bilderna är från min möhippa med mina underbara svägerskor=)


PussKrams/m.

Kommentarer
Postat av: mike

Grattis till lägenheten, måste vara skönt o inte känna den stressen av att inte ha någonstans o bo! Kram Mikael P

2009-04-15 @ 09:36:07
Postat av: Anonym

MYSIGT det var igår!!

puss!!

2009-04-15 @ 17:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0