Plugg, plugg, plugg....

Idag har jag bara pluggat, pluggat och em. ja. pluggat... har iaf läst igenom hela boken nu *stolt* eller ja nästan. Min överstrykningspenna tog slut så fick skippa några sidor, men dom såg inte så viktiga ut så gjorde nog inget. Ska försöka få tag på en penna imorgon. Har några stycken här hemma men ingen som är ORANGE!!! och det går inte att stryka över med en annan färg. Det skulle förstöra hela boken=/ Detta blir nog dagens ilandsproblem...
Kemitentan på fredag ser inte ljus ut för mig. Tycker det är intressant och försöker verkligen lära mig men fattar inte ett smack av det jag läser. Imorgon ska vi ha en "införtentanlektion" i två timmar. Då vi får fråga saker vi undrar över och som vi kanske inte förstår. Men om jag skulle få ut något av det så skulle det ta till kvällen. Så tror jag hoppar det och försöker få någon ordning på det här hemma istället.

          

Sa att jag skulle vara flitig med bloggen, men är inte så lätt när man har fullt upp hela tiden. Men tänkte jag skulle sätta mig ner i helgen och skriva ner lite som hänt denna veckan och helgen som var ,för thomas och jag firade 2 år tillsammans i lördags=) men mer om det i helgen!!

Nu skriker kudden efter mig och det ska bli såå skönt att sova. Hade velat sova i några dagar så man slapp tentan men inge bra att skjuta saker framför sig...

Nog talat!!

Kram och Godnatt

Kommentarer
Postat av: Thomas

så duktig du är mitt hjärta! Plugga o bloggar o gör sidor o allt! Du är bäst! Kyssar din manlige man

2008-10-22 @ 10:23:45
URL: http://thomassimonsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag hoppade över filmkunskapen - den första lektionen :P sovmorgon:)

Får se hur de går nu under dagen.

+ du är så duktig!

puss

2008-10-23 @ 08:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0