Smått o Gott om mig

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött och orklös

Favoritgodis: Choklad

Kläder just nu: Mjukisbyxor och brottarlinne

Musik just nu: Thomas djupa sovandningar (om nu det kallas för musik) annars är det fågelsång

Vad sa du senast:  Älskar dig!

Sommarplaner: Ingen som helst aning... Antar att det blir till att jobba, men ska försöka fixa ihop någon semester med älsklingen, kanske gotland=)

Är du bra på matte: Jag har varit bra på det, när man va inne i det, men nu tvivlar jag skarpt...

Fisk eller badkruka: När jag var liten bodde jag under vattenytan på sommaren, men nu lutar det nog lite mer åt badkruka, ligga och sola en varm sommardag tackar man ju inte nej till=)

Längd?: 159,5... tror inte jag blir längre än så

Hur många kuddar sover du med: En kudde och Thomas arm=) Kudden får inte vara för hård men absolut inte så mjuk så det blir en grop i kudden och man känner sängen... lite lagom är bra. Dunkuddar är mysiga=)

Favoritväder: En solig, lite lagom varm vårdag, när fåglarna kvittrar och allt grönskar och blomstrar=)

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig? en kniv är väl bra att ha... thomas hade varit tryggt att ha med, fast han är ju iofs ingen sak... det blir nog en kniv, en gitarr och en gosig kudde

Spelar du nåt instrument? piano och gitarr

Morgon- eller nattmänniska? är nog en blandning. Vill inte va uppe för länge men vill inte heller gå upp för tidigt.

Sparare eller slösare? sparare, så gott det går

Vilka är viktigast för dig? Thomas, familjen och vännerna

Bästa film? Amelie från Montmartre. en lite speciell, men mysig film=)

Tror på liv på andra planeter? Nah, har svårt att tro det, känns så långt borta liksom

Bio eller promenad? en härligt frisk promenad

Är du kittlig? på vissa ställen

Stjärntecken? jungfru

Rädd för insekter: spindlar är jag rädd för, andra småkryp är bara äckliga

Saft eller alkohol: Föredrar vatten

Har du några homosexuella vänner? nej

Ser du på kärleken som ett misstag? Verkligen Inte!

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunskap, så man slapp plugga så mkt

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, är för höjdrädd för det

Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster när kniven är med, annars höger

Hur många syskon har du? två, en yngre och en äldre bror

Är du rädd för blod? nej, det får jag väl påstå att jag inte är, har man jobbat på intensiven så är det svårt att vara kvar om man är rädd för blod.

Saltar du på maten? Ibland, när det behövs

Gillar du att sjunga? Jo, det gör jag väl=)

Anser du att du är stark? Kanske inte som pippi, men stark tycker jag att jag är, även om jag inte är så stor;)

Vad gör du om du får hicka? Dricker 8 klunkar vatten utan att andas

Kaffe, te eller inget? åh, en varm kopp te, ska nog göra mig en till frukost

Vad längtar du mest efter just nu? Motivation och ork att palla allt

//Hämtad från min kära svägerskas bilddagbok=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0