Frisören är i farten

Först en liten fortsättning på mitt förra inlägg om julmyset...
blev ingen julmusik. eller jo. på sätt och vis... "Tomten är far till alla barn" gick på tv. Fast filmen sappades över rätt snabbt för tycker den inte är så bra. Det som gav mig julkänslor var julpyntet och snön, resten var mest bara bråk och det är väl det sista man ska göra på julafton?!



Igår var min kära svägerska Hanna här på lite myskväll=)
Hanna kom precis när Thomas och jag var klara med vår hemmagjorda grönkålssoppa med vitlökskrutonger, även dom hemmagjorda;) ...den kanske inte ser så god ut med den var jättegod!



Under tiden vi åt satt Hanna och stickade och handvirkade i brist på annat=)


Här ser ni även hur Hannas hår ser ut...

...innan jag klippte det;O

    
Vi drog igång Shrek 2 för det tog rätt lång tid...


och håret blev kortare... och kortare...

Hon ville ha något i stil med Victoria Beckhams frisyr, men inte lika kort...



och jag gjorde så gott jag kunde...

Så här blev resultatet. Blev riktigt nöjd=) och det passar Hanna jättebra!
Strongt av Hanna att låta mig klippa en frisyr jag inte klippt innan.
Det viktigaste är att Hanna gillar det och det gjorde hon (sa hon iaf=)



Puss o krams/ m

Kommentarer
Postat av: den nyklippta

i love it!!

2008-11-10 @ 22:04:14
Postat av: Thomas S

Min underbara fina vackra fru madelene, du är så duktig på allt! Du är mitt stimulus på mitt axon, En EPSP-signal till min nervcell! Jag älskar dig!

Kyssar

2008-11-10 @ 23:30:54
Postat av: Maria

Nämen -madde- vad bra du klipper! Det blev ju jättesnyggt! Det va inte bra för mig att veta hihi...

2008-11-11 @ 11:37:33
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0