Solen med dess värmande strålar

Så underbart det kan va ibland. När det är fint väder mår man så sjukt bra inombords.
Solen får mig att rysa i hela kroppen. Och den härliga vårvinden målar mina kinder rosenröda.
Det är så härligt! vill att det ska vara så jämt!
Allt känns så lätt nu, men kan vända tvärt imorgon... vill ha det så här, alltid!
Så hoppas solen tittar fram imorgon med och fyller mig med ny energi så jag klarar av alla jobbiga dagar.

Detta ska bli en bra dag, bara göra saker jag tycker om!!
Ska ut på en härlig och lång vårpromenad nu snart och låta solen lysa mig varm och låta vinden leka över min hud.
Sedan in och öva på sånger till nästa helgs konserter. För man kan inte bli annat än glad av att sjunga, Ted gärdestads "Himlen är oskyldigt blå", "För kärlekens skull" eller Peter Lemarcs "Älskad från första stund", "Starkade än ord", "Handens fem fingrar" och andra kärlekssprudlandemåbralåtar!!

Nu ska jag må bra!! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0