Sjuuuk

Hmm, idag är en sjuk dag...
vaknade med näsan helt igentäppt, en megahuvudvärk som ger känslan av att ögonen ska hoppa ut, och illamåendet sittandes i halsgropen...
Då blir man inte på så bra humör, helst hade jag velat ligga kvar i sängen och sova tills allt kändes bra igen.
Men jag, duktig som jag är=) gick faktiskt till skolan!! *stolt*
Men orkade bara med de första två lektionerna sen fick jag åka hem. Jag hörde knappt var föreläsaren sa för huvudvärken skreek i huvudet... Fick hålla mig från att nysa en gång i minuten vilket ledde till att jag fick springa ut och snyta mig... Plus att dagens föreläsning handlade om sura uppstötningar och kräkningar och det gjorde definitivt inte mitt illamående bättre=/

Så nu sitter jag hemma, i min sjuka ensamhet och tycker synd om mig själv samtidigt ätandes en plopp vilket jag tyckte jag skulle ha även om det inte är lördag...

Det jobbiga är att jag missar så mycket i skolan, försökte verkligen vara kvar... annars hade jag gått efter första timmen. Men det gick inte. Hoppas så att jag är piggare imorgon så jag kan gå på föreläsningarna!!

Nu ska jag lägga mig och sova och försöka sova bort detta hemska!!


Puss och Kram

Ps: Måste bara tillägga att jag under detta inlägg har nyst minst 7 gånger... det är extremt:P


Kommentarer
Postat av: maria

Du är så duktig Madde! Å grattis till omtentan!!

2008-12-16 @ 14:50:02
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Stackars dig! Men du missade inte så mycket andra föreläsningen, gubben stammade och hade ett bra kompendium:)

2008-12-16 @ 15:23:33
URL: http://nattaliiin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Så snäll å go du är Madde:)Och nej, julen 2008 kommer inte i repris, vi måste passa på och njuta när vi kan:) Ses imorgon! Krama

2008-12-16 @ 20:28:31
URL: http://nattaliiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad alla blivit sjuka? du och maria. stackars er!

och jag har stort historiaprov imrogon, stackars mig.

puss

2008-12-16 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0