Bättre väder imorgon tack!

Kan inte förstå hur ett humör kan ändras så snabbt som mitt.
Igår var en toppen dag. Hann med hur mycket som helst, och så idag...
Kaaboom!!!
Som en bomb som måste ha landat i mitt huvud i natt när jag låg och sov.
Och så blev den kommande dagen, alltså idag, förstörd.

Sen jag kom hem från skolan har jag bara gjort... ingenting...

Hade tänkte baka det goda brödet som tog slut snabbt igår, men när jag kom hem hade min älskling redan gjort det. Så fort jag stack till skolan imorse smet han till köket och bakade, fick jag höra=)

Min älskling tyckte jag såg ut som ett litet regnväder när han fann mig i soffan när han kom hem.
Och det är nog så. Humöret är som vädret. Speciellt vädret här i göteborg. Jag smälter nog in lite vääl mycket...
Det är många regniga och dystra dagar. Men så ibland kan solen titta fram bakom ett moln, men ändå ligger vinden redo att röra till allting utan förvarning.

Thomas är iväg på fotboll och jag hade tänkt köra ett yogapass under tiden... får se om det blir så eller om jag ska fortsätta med att göra... ingenting...


Kanske för mycket begärt att be om sol imorgon, men kanske lite regnstänk?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0