Man blir aldrig för gammal för...

Adventskalendrar=)
Varje advent sen vi var små har vi fått var sin chokladkalender och självklart fick vi det i år också. Eftersom Thomas inte tycker om choklad så kunde jag inte köpa det till honom. Jag vet att det finns godiskalendrar, har letat som en galning, men jag har inte hittat en enda detta år=/
Idag kände jag att jag ville pyssla så jag snickrade ihop en adventskalender till min älskling. Ni får tycka det är töntigt men jag hade blivit överlycklig om någon gjorde det till mig=)

Thomas har inte kommit hem än så ska bli kul när han upptäcker min lilla överraskning=)

Sånt gillar jag, att överraska när man som minst anar det=)

Så här fin blev den!!



Kan tyvärr inte avslöja vad som finns i paketen då thomas flitigt läser min blogg=)


Puss o Krams från mig

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Naaw, vilken fiiiiin:D

2008-12-04 @ 19:47:41
URL: http://nattaliiin.blogg.se/
Postat av: Hanna

ååååh va fint!!!

sånt fick vi när vi va små, men då fick man dra var 8:de gång eftersom de skulle vara lika för alla syskon, lyx för thomas nu:P hahah!

2008-12-04 @ 20:31:32
Postat av: Anni

Gud vad mysigt=) Vilken fin blogg du har gumman! Jag saknar dig massor,men ni kommer inte hemåt ngt till jul? Massor med kramar Annica i Ringarum

2008-12-05 @ 17:44:17
URL: http://annicaacinna.blogg.se/
Postat av: Maria

Så fint Madde å vilken fin tradition!

2008-12-05 @ 20:14:38
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0