Jag klarade det!!!

Jag fick igår veta att jag klarade kemitentan!! =D
Och inte bara marginellt utan bra långt förbi godkänt, så mina mungipor sitter just nu uppe vid öronen och tror inte dom kommer åka ner på ett tag om inget hemskt inträffar.

Så, nu var det avklarat. Bara fysiologitentan att våndas över.
Julen är nära men så också tentan=/
Provet är den 9.e januari så blir till att plugga hela lovet... sååå kul...
får se hur mycket man hinner med för känner inte att julen ska få förstöras pga av ett prov, men några dagar måste det nog bli om fröken madelene inte ska behöva göra omtenta på den kursen också.
Har en hel del annat inplanerat på lovet som gör att jag inte Kan plugga så mycket heller=/
Dels julafton som är en dag som är Förbjudet att plugga på
över nyår ska vi till idrefjäll så känns inte att man hinner plugga där... kanske de 20 timmarna fram o tillbaka kan passa bra till att plugga på... får se=/
Måste hinnas med att umgås med vännerna också som man inte träffar allt för ofta, dom prioriteras stort=)
Och sist men inte minst familjen... klart dom kommer ta upp otroligt mycket tid för mig, för var jättelänge sedan jag träffade dom och länge sedan jag var hemma.
Men skolböckerna och alla kompendier kommer ta upp en stor del av packningen för som sagt, Inget med underkänt för mig inte!!

Nu ska jag fixa lite frukost och sen är det skola mellan 13.00-16.00
Thomas har sin första jobbardag idag så blir till att åka till onoff direkt efter skolan och se till så han sköter sig=)


PussKrams/m.

Kommentarer
Postat av: Hanna

GRATTIS TILL TENTAN!

2008-12-13 @ 23:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0