Invigning av mina nya fina aerobicskor=)

Efter att ha varit på seminarie mellan 12.00-14.45 så åkte jag hem och åt blodpudding, kanske inte allas favorit men jag gillar det iaf. Och så ska det vara sallad med dressing och så (helst mormors hemmagjorda) lingonsylt till. Mumma=) och jaa jag är medveten om att det är blod jag stoppar i mig men kan vara bra ibland det är faktiskt nyttigt. Man blir faktiskt lite piggare med lite extra järn=) ...iaf jag!

Var så duktig att jag bokade ett aerobicpass imorse eftersom jag visste att jag inte skulle vara lika pigg på att boka när jag kommit hem efter en lång dag.
Så var bara att ta mina Nya=) fina skor och dra iväg till sats.
Det var riktigt kul. Var ett tag sedan jag var där eftersom det har varit så mycket plugga för min del den senaste tiden.
Det var en annan instruktör också, som jag förövrigt gillade mer. Hon hade roligare koreografi och man hängde med mycket lättare. Skorna gjorde i och för sig rätt mycket. Dom jag hade innan hade jag haft ett braaa tag så var nog rätt slutkörda. Domma var det extra stötdämpning i som gjorde det lättare att göra rörelser plus att det inte gjorde lika ont i fötterna.
När man gick ut från salen bjöd instruktören på pepparkakor men eftersom jag innan idag ätit rätt mycket pepparkaksdeg som bara står där i kylskåpet och som förövrigt är riktigt gott om man kommer hem och inte ätit sen frukost=)

Nu väntar thomas på mig. (sa att jag ville att vi skulle gå och lägga oss tidigt ikväll, så han är lite bitter över att jag sitter och bloggar så bäst jag slutar nu=)

Puss och Godnatt/m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0