Äntligen hemma!!

Gårdagen var en stressig dag. Eftersom jag (dum som jag är) kände att jag ville blogga så fick jag springa till spårvagnen med en 50kg tung resväska en minde väska och handväskan. och självklart skulle det ju småregna också. Men med spårvagnen hann jag iaf som tur var, kom i sista stund.
Svettig och dan åkte jag till stationen där jag hoppades på att få säga hej då till thomas en sista gång.
5 min innan bussen gick kommer thomas springandes så jag fick en extra kram innan jag skulle åka och det behövdes.
Trodde jag skulle få en seg resa, visst, den var seg men sov i stort sett hela resan till linköping och det är inte vanligt att jag sover på bussar, men var väl slut antar jag.
Sista bussturen tog en timme och så klart sov jag då med.
Hjälpte mamma handla lite mat innan vi åkte hem.
Efter kvällsmat, massa prat med mamma och inslagning av massa julklappar, vilket tog extra lång tid för iaf jag var så trött så jag flummade mig mest, så kom jag i säng och somnade på stört!

Blev ingen sovmorgon idag för bussen hemifrån kom och hämtade upp mig vid 8tiden. sen var jag inte i stan förrän vid 11. hem till niklas och se hur fint han hade det, och lämna lite saker för ska sova där inatt.
Sedan drog jag ner till stan för att fixa lite julklappar och annat.
Mötte upp Linn och det var så kul att träffa henne, senast vi sågs var vid bröllopet=/

Hon fyllde år igår så ska ha lite fest hos henne nu ikväll med en hel massa folk, glögg, tårta, kladdkaka och musik, och det ska bli riktigt kul!!

Måste bara berätta en sak som nästan fick mig att gå i tusen bitar...
Jag postade ju alla våra tackkort igår innan jag åkte hem...
När jag var påväg in till stan så ringer thomas och frågade vart jag la på korten...
Och tydligen hade det varit inbrott i just de postlådor som jag la på alla (runt 100) tackkorten.
Vi visste inte när det hände men troligtvis innan dom tömde för ingen vits med att göra inbrott i tomma postlådor...
Jag fick panik, på gränsen till att börja stortjuta... aldrig att jag har ork att sitta och göra om alla korten=/
Thomas sa att vi får vänta och se på måndag om korten kommit fram eller inte men jag pallade inte med att vänta så länge så jag ringde upp posten för att fråga när det hände.
Dom tömde brevlådorna klockan 18.00 och inbrottet var vid 23.03!!!!
Snacka om tur!!! Änglavakt=)

Nu ska jag hjälpa linn med att garnera tårtan och så ska vi äta lite innan allt folk kommer!!


Puss o Krams/m.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ååååh, vilken himla tur du hade med tackkorten! Ja, jul hemma är maaagisk:) Julfesten var himla rolig, många söta pojkar faktiskt;) hihi... Imorrn får det nog bli knäckkokande och glöggdrickande för hela slanten! Varva ner:) GOOOOD dan före dan före dan före dan före DAAAAAAN:D Kramis

2008-12-20 @ 19:24:32
URL: http://nattaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0